نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی برند رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 15-42]
  • آگاهی برند بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 43-65]

ا

  • اثرات محیطی اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • اثربخشی بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 13-30]
  • ارزش ویژه ی برند رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 15-42]
  • ارزش ویژه ی برند بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 43-65]
  • استراتژی سازمانی بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 13-30]
  • اسناد برند بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 49-63]
  • الگوریتم AHP ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • انبارداری سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]
  • انعطاف پذیری نقش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در بهره‌وری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتور‌سازی تبریز [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 31-46]

ب

  • بازاریابی سبز اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • بازیافت سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]
  • بازده حقوق صاحبان سهام بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • بازده دارایی‌ها بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • باور برند بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 49-63]
  • بحران ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-13]
  • برنامه ریزی منابع سازمانی نقش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در بهره‌وری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتور‌سازی تبریز [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 31-46]
  • برند خدمات بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 49-63]
  • بهبود عملکرد ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • بهره وری نقش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در بهره‌وری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتور‌سازی تبریز [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 31-46]
  • بهینه‌سازی ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-13]
  • بهینه سازی منابع نقش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در بهره‌وری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتور‌سازی تبریز [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 31-46]

ت

  • تاپسیس فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 14-38]
  • تبلیغات بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 43-65]
  • تداعی برند رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 15-42]
  • تداعی برند بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 43-65]
  • تسهیم دانش بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-31]
  • تعارض سازمانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 14-38]
  • تعهد منابع اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • تعهد و رهبری مدیریت ارشد بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-31]
  • تکنیک تصمیم گیری TOPSIS اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با به‌کارگیری تکنیک TOPSIS [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 53-64]
  • توانمندسازی نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 66-90]
  • توسعه سرمایه گذاری اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با به‌کارگیری تکنیک TOPSIS [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 53-64]
  • تولید سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]

ج

  • جذب مشتریان وفادار بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 39-52]

چ

  • چابکی زنجیره تأمین نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 66-90]
  • چابکی سازمانی بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]

ح

  • حمل و نقل سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]

خ

  • خرید سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]
  • خلاقیت بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 32-48]
  • خودکارآمدی بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 65-82]

د

  • دانش آشکار بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 32-48]
  • دانش پنهان بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 32-48]

ز

  • زنجیره ارزش بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-31]
  • زنجیره تامین ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

س

  • سازگاری با بانکداری موبایل بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 65-82]
  • سیستم مدیریت کیفیت بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]

ش

  • شایعات برند بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 49-63]

ط

  • طراحی سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]

ع

  • عملکرد بازار اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • عملکرد سازمانی بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-31]
  • عملکرد مالی بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • عملکرد مالی اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • عوامل آمیخته بازاریابی بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 39-52]

ف

  • فرهنگ ‌سازمانی بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 13-30]

ق

  • قابلیت‌های پرسنل نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 66-90]

ک

  • کیفیت ادراک شده بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 43-65]
  • کیفیت خدمات اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
  • کیفیت درک شده ی برند رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 15-42]
  • کوتاه‌ترین مسیر ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-13]

ل

  • لجستیک ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-13]

م

  • مدیریت ارتباط با ارباب رجوع موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-14]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 39-52]
  • مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 13-30]
  • مدیریت تعارض شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 14-38]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 32-48]
  • مدیریت دانش موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-14]
  • مدیریت زنجیره تامین ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • مدیریت زنجیره تامین سبز بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 83-97]
  • مشتری مداری بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-31]
  • مشتری مداری موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-14]
  • مشتری مداری رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 15-42]
  • منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با به‌کارگیری تکنیک TOPSIS [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 53-64]
  • مهارت کارکنان نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 66-90]
  • مهارت های چندگانه نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 66-90]

ن

  • نظام تولید بهنگام (JIT) بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • نوآوری بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 13-30]

و

  • ویژگی های پیرامونی بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 65-82]
  • ویژگی های مرکزی بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 65-82]
  • وفاداری برند بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 49-63]
  • وفاداری برند رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 15-42]
  • وفاداری برند بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 43-65]