کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 2
1. بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)

دوره 2، شماره 5، بهار و تابستان 1396، صفحه 1-12

عبداله نعامی؛ سیده شیما افتخاری سینجانی؛ علی اکبر شهری مجارشین


2. اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل

دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه 47-72

رضا رستم زاده؛ اصغر علی محمدی سیابان


شماره‌های پیشین نشریه